Ένας μαθητής της Δ΄ Γυμνασίου του πρακτικού τμήματος στη δεκαετία του ’70 δεν έχει
γεωμετρικά όργανα και στο αιφνίδιο διαγώνισμα Γεωμετρίας χρειάζεται να σχεδιάσει κύκλους διαφορετικών ακτίνων. Για καλή του τύχη στα κέρματα που έχει μαζί του υπάρχουν και δύο δεκάρες (για τους νεώτερους: 1 δεκάρα =1/10 της δραχμής).Κρατάει ακίνητη τη μία δεκάρα κέντρου Κ1 και θέτει τη μύτη ενός στυλό στη μικρή οπή που έχει στο κέντρο του το άλλο μικρής αξίας –αλλά πολύτιμο για την περίσταση- νόμισμα,η δεκάρα κέντρου Κ2.
Ερωτήσεις
Απαντήσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.