Πολύ ωραία η αντιμετώπιση της επίλυσης.... Η άσκηση βέβαια είναι εκτός του κλίματος του σχολείου και γενικότερα της βασικής εκπαίδευσης και της πρώτης επαφής που (κατα τη γνώμη μου) θα πρέπει να έχει ένας μαθητής επάνω στη σύνθεση των ταλαντώσεων.
Όσον αφορά την περίοδο θα έλεγα οτι θα πρέπει να αντιμετωπιστεί όπως στη περίπτωση του διακροτήματος. Να γίνει δηλαδή λόγος για δύο περιόδους. Για την περίοδο της σύνθετης περιοδικής κίνησης (τον χρόνο δηλαδή που απαιτείται να παρέλθει ωστε να μεγιστοποιηθεί δύο διαδοχικές φορές το πλάτος της ταλάντωσης) και την περίοδο της ταλάντωσης (τον χρόνο δηλαδή που απαιτείται να παρέλθει ωστε η θέση του σώματος να αποκτήσει τοπικά μέγιστες τιμές δυο διαδοχικές φορές). Κατα τη γνώμη μου επέλεξες να βρείς τη σωστή περίοδο καθώς η εκφώνηση μιλάει για την "περίοδο της περιοδικής κίνησης" και όχι για την περίοδο της "ταλάντωσης".
Πολύ ωραία η αντιμετώπιση της επίλυσης.... Η άσκηση βέβαια είναι εκτός του κλίματος του σχολείου και γενικότερα της βασικής εκπαίδευσης και της πρώτης επαφής που (κατα τη γνώμη μου) θα πρέπει να έχει ένας μαθητής επάνω στη σύνθεση των ταλαντώσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά την περίοδο θα έλεγα οτι θα πρέπει να αντιμετωπιστεί όπως στη περίπτωση του διακροτήματος. Να γίνει δηλαδή λόγος για δύο περιόδους. Για την περίοδο της σύνθετης περιοδικής κίνησης (τον χρόνο δηλαδή που απαιτείται να παρέλθει ωστε να μεγιστοποιηθεί δύο διαδοχικές φορές το πλάτος της ταλάντωσης) και την περίοδο της ταλάντωσης (τον χρόνο δηλαδή που απαιτείται να παρέλθει ωστε η θέση του σώματος να αποκτήσει τοπικά μέγιστες τιμές δυο διαδοχικές φορές). Κατα τη γνώμη μου επέλεξες να βρείς τη σωστή περίοδο καθώς η εκφώνηση μιλάει για την "περίοδο της περιοδικής κίνησης" και όχι για την περίοδο της "ταλάντωσης".
ΑπάντησηΔιαγραφή