
A)Ποια η
σταθερά Κ του ιδανικού ελατηρίου
Β)Ποια η εξίσωση της
κατακόρυφης απομάκρυνσης του κέντρου μάζας της τροχαλίας σε συνάρτηση με το
χρόνο ενώ για ψ=0 να θεωρηθεί η τελική θέση ισορροπίας
του κέντρου μάζας της τροχαλίας και θετική φορά να θεωρηθεί η προς τα πάνω.
Γ)Η μέγιστη κινητική ενέργεια της τροχαλίας μετά το κόψιμο του
νήματος
Δ)Τον αριθμό των περιστροφών που εκτέλεσε η τροχαλία από την
στιγμή t=0 μέχρι την
χρονική στιγμή που το μέτρο της δύναμης του ελατηρίου γίνει ελάχιστο
Πολύ ωραία ιδέα! Θα μπορούσε να γίνει μελέτη αν αφήναμε το σύστημα ελεύθερο από τη θέση του φυσικού μήκους του ελατηρίου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντρέα καλησπέρα.Τώρα και κατά τύχη είδα το σχόλιό σου για αυτό συγνώμη για την καθυστέρηση.Εχω την αίσθηση ότι δεν θα μπορούσαμε να δουλέψουμε με τις γνώσεις του λυκείου την περίπτωση που λες.Μάλλον θα υπήρχαν στιγμές που το νήμα θα χαλάρωνε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Χρήστο για την απάντηση γιατί στην αρχή προβληματίστηκα αν θα μπορούσε το σύστημα αφήνοντάς το από τη ΘΦΜ να εκτελέσει α.α.τ αλλά κάτι δεν μου πήγαινε καλά. Συγχαρητήρια για τις αναρτήσεις και για την όλη προσπάθεια του ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή